Iphone 4 uit buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou morgen messchien van iemand een iphone 4 kunnen kopen, uit frankrijk. Mijn vraag is, als er nu iets mis mee is moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 uit buitenland
Ik zou morgen messchien van iemand een iphone 4 kunnen kopen, uit frankrijk. Mijn vraag is, als er nu iets mis mee is moet ik naar frankrijk, wat er niet van zal komen ( heb geen rijbewijs ). Dus zou ik het durven riskeren om er al 1 te kopen? Ik kan ook wachten tot 30 juli, maar dan ben ik niet thuis, ben op 10 augustus terug, en tegen dan zullen ze al lang uitverkocht zijn. Wat zouden julie doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou dan maar iets langer wachten en hem kopen als je terug van vakantie bent. Mocht er iets mee gebeuren, kan je in ieder geval hier terecht en hoef je niet naar Frankrijk toe.
|
|
|||
|
|||
Maar kan niet zo lang wachten. Zou het niet gaan als ik applecare neem in belgie? Dan telt men garantie hier toch ook? Of gaat dat niet?
|
|
|||
|
|||
Wil dit topic weer nieuw leven in blazen!
Ik verwacht volgende week mijn iPhone uit het buitenland, en was benieuwd naar jullie ervaringen en keuzes wat betreft sim-only abonnementen en verzekeringen. Iemand? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding na terugkomst uit buitenland | Palme | iPhone algemeen | 0 | 02-05-11 20:03 |
iPhone: Jailbreak iPhone uit buitenland(?) | sanders | Jailbreak | 0 | 03-07-10 02:27 |
Provider uit buitenland blijft op iphone staan | mortar | iPhone algemeen | 2 | 16-11-09 16:25 |
iPhone 3gs uit buitenland? | Boy van Baal | Archief | 5 | 24-10-09 21:21 |
i-150 abbo mogelijk met uit buitenland afkomstig iPhone? | aaifoon | Odido (T-Mobile) | 5 | 20-03-09 13:50 |
|
|