Youtube werkt ineens niet meer 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 8gb 1.1.3 Youtube werkte altijd prima via EDGE. Nu ineens laad hij alleen de filmpjes en ik kan ook filpjes zoeken maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube werkt ineens niet meer 1.1.3
Ik heb een 8gb 1.1.3
Youtube werkte altijd prima via EDGE. Nu ineens laad hij alleen de filmpjes en ik kan ook filpjes zoeken maar als ik er een aan klik zegt hij: "voor youtube video's is een EDGE of Wi-Fi verbinding vereist" Ik heb EDGE want mail en internet werken prima. Ik heb een KPN abo met onbeperkt online. Als ik verbinding heb via Wi-Fi werkt hij wel. Wie kan me helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf al gevonden.
Er is een fix die je via intaller kunt installeren. Ik plaats het er maar even bij misschien helpt het iemand anders met het zelfde probleem. |
|
|||
|
|||
Nu krijg ik de melding server reageerd niet.
HELP |
|
|||
|
|||
settings-general-dan vanonder iets me herstellen- dan renew all settings
Hij werkt! |
|
|||
|
|||
Hij doet het weer
|
|
|||
|
|||
dankzijn mn trucje?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trillen werkt ineens niet meer! HELP!! | Bbastiaan | iPhone algemeen | 10 | 13-06-12 09:45 |
MMS werkt ineens niet meer | mgm | iPhone algemeen | 4 | 18-08-10 11:03 |
3G werkt ineens niet meer. | hellenx | iPhone algemeen | 2 | 22-11-09 13:51 |
Internet via Hi werkt ineens niet meer | nerotje | iPhone algemeen | 0 | 22-09-08 23:34 |
Werkt ineens niet meer | Jasn | iPhone algemeen | 4 | 17-09-08 13:01 |
|
|