Mail configuratie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem dat ik momenteel niet kan oplossen heb net de nieuwe Ziphone gebruikt en Pwnage tool maar die geeft een bepaalde foutmelding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een probleem dat ik momenteel niet kan oplossen heb net de nieuwe Ziphone gebruikt en Pwnage tool maar die geeft een bepaalde foutmelding (612)
volledig restore gedaan met Ziphone maar alles blijft er op staan nu Als ik de toets Mail wil gebruiken gaat deze even open en terug toe ik zou graag de Iphone volledig terug instellen zoals in het begin dat deze volledig leeg is hoe kan ik dit doen aub in de " instellingen" kan je een mail configureren dat heb ik ook gedaan en staat er ook maar kan niet naar de functie mail gaan groetjes en hopelijk kunnen jullie mij helpen |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zie deze thread:
https://forum.iculture.nl/f14/i...1-seconde.html Enne, volgende keer beter zoeken! ;-) |
|
|||
|
|||
![]() dank u wel
voor deze snelle oplossing en volgende keer zal ik beter zoeken he Ik ben blij dat er een forum bestaat als de deze hier leer je heel wat zowel goede als minder goede dingen groetjes Dirk |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet configuratie mail | tomdelbarge | iPhone algemeen | 35 | 11-04-13 18:02 |
Mac OS X: Iphone configuratie programma | pevo58 | Desktop-applicaties | 0 | 17-02-11 11:27 |
Vodafone NL Configuratie (Met Tethering en MMS) | Werner85 | Vodafone | 10 | 25-10-10 12:50 |
iPhone: Rare bestanden/ configuratie | MarkRutte | Jailbreak | 6 | 09-10-10 22:27 |
Windows: Configuratie iTunes | RoW^ | iTunes | 2 | 22-10-08 23:00 |
|
|