Led-flits bij melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort werkt de led-flits bij mij niet meer, als ik wordt gebeld. Deze heb ik aanstaan, onder de instelling: Algemeen, Toegankelijkheid, en dan letd-flits ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Led-flits bij melding
Sinds kort werkt de led-flits bij mij niet meer, als ik wordt gebeld.
Deze heb ik aanstaan, onder de instelling: Algemeen, Toegankelijkheid, en dan letd-flits bij melding. Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en wat ik eraan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij heeft deze functie nog nooit gewerkt...
|
|
|||
|
|||
Deze functie werkt niet altijd, is bij mij ook zo, is nie optimaal, beter gezegd dus, deze is nie perfect, ik heb het ook nie nodig, stak me ondenduur zelfs tegen .
|
|
|||
|
|||
Een keer uit en weer aanzetten hielp bij mij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had t ook nog niet gemist maar realiseerde me bij t lezen van deze post dat ik t flitsje ook al een tijdje niet had gezien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS5: led flits notificatie | Corch | iPhone algemeen | 6 | 16-05-13 12:18 |
geluid flits apps NIET over luidspreker bij bleutooth verbinding | RCAF | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 14:16 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop | Jaspperr | iPhone algemeen | 10 | 23-10-09 17:01 |
rare flits bij uitzetten iphone | martijnzelihsen | iPhone algemeen | 4 | 22-08-08 22:07 |
|
|