Error ivm contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had onlangs het probleem dat als ik instellingen opstartte en dan email, contacten & agenda's aantikte dit direct terug afsloot en terug naar homescreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error ivm contacten
Ik had onlangs het probleem dat als ik instellingen opstartte en dan email, contacten & agenda's aantikte dit direct terug afsloot en terug naar homescreen ging, net hetzelfde als bij de app Contacten. De oplossing hiervoor had ik nog niet gevonden, ik sloot hem is aan op iTunes en ik kreeg de melding dat ik mn contacten ofzo niet kon syncroniseren omdat de instellingen hiervoor nog openstonden op de iPhone zelf, wat dus niet is, of er is iets anders.. Iemand enig idee?
Exacte error: iTunes kan contactgegevens niet synchroniseren met de iPhone van '...' omdat de iPhone de contactgegevens in gebruik heeft. Sluit de instellingen voor contactgegevens op de iPhone en synchroniseer opnieuw. Laatst gewijzigd door scheersje; 28-12-11 om 02:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even rebooten en dan opnieuw proberen?
|
|
|||
|
|||
Herstel heb ik al gedaan en dan reservekopie teruggezet, niets geholpen, herstel hetzelfde als reboot?:$
|
|
||||
|
||||
Probeer even al je contacten op te slaan met Windows Contacts en Outlook ( en geen reservekopie terugzetten )
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Vraag ivm guides | iPhonenoob | iPhone algemeen | 7 | 18-11-08 17:52 |
|
|