iPod Touc wil niet update'n discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na gelagen tijd kwijt geweest heb ik m'n iPod weer gevonden en nu wil ik hem graag update maar ik krijg steeds de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touc wil niet update'n
Hallo,
Na gelagen tijd kwijt geweest heb ik m'n iPod weer gevonden en nu wil ik hem graag update maar ik krijg steeds de volgende fout melding: Deze versie van de iPod-software (4.2.1) is de nieuwste versie. Weet iemand hier en oplossing voor? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke iPod?
Want wellicht is 4.2.1 wel de nieuwste versie...
|
|||
|
|||
de iPod Touch 3g
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Goed gegokt met 8 gb geheugen, compleet gereset vanochtend al maar dat mocht niet baten
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is 4.2.1 de laatste firmware voor dat apparaat, vandaar ook je foutmelding...
|
|
|||
|
|||
Oke, maar als je gaat google vind je wel dat er nog er iOS5 beschikbaar is voor iPod touch 3 g :-S maar dus niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben ik het mee-eens, alleen ik kon deze toen bij apple kopen voor 19 euro na korting, had er ook geen nodig toen maarja vond 19 euro zo weinig dat het wel makkelijk is maar ja dan maar niet...
|
Labels |
update 4.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Ipod Touch wil niet unlocken | JaszperIpod8GB | Unlock | 6 | 05-07-11 01:02 |
Ipod wil niet unlocken! | Koen Bosman | iPhone algemeen | 0 | 22-12-10 16:59 |
iPod touch: Ìpod touch 3G wil niet jailbreaken! | ikbennietzoslim | Jailbreak | 3 | 10-12-10 19:01 |
update naar 2.2.1 wil niet | superpat | Jailbreak [archief] | 3 | 16-03-09 01:38 |
|
|