Camera hangt bij auto focus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik nu al geruime tijd de iPhone 4. Sinds kort kan ik geen foto's meer maken. Zodra de auto focus aangaat blijft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera hangt bij auto focus
Hallo,
Ik gebruik nu al geruime tijd de iPhone 4. Sinds kort kan ik geen foto's meer maken. Zodra de auto focus aangaat blijft het scherm hangen en kan ik er niets meer mee. Ik heb al meerdere opties geprobeerd: meerdere keren hard / soft reboot Re-install Restore Ik weet het niet meer, wie kan me helpen. Ook mijn flits doet het niet. Lampie app wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is je camera wel defect zou voor je kunnen kijken maar klik even op mijn profiel
|
|
|||
|
|||
Maar als mijn camera stuk zou zijn, dan zou deze het toch helemaal niet meer doen?
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat de focus open gaat en niet meer dicht wil. Heb je ook al een keer dfu mode geprobeerd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: hangt vast opzelfde punt bij update | veerle14 | iTunes | 1 | 01-07-11 16:17 |
iPad: ipad 1 hangt bij herstellen | bakvis | Jailbreak | 4 | 06-04-11 23:29 |
Windows: iTunes hangt bij analyseren | Jeroen Hauser | iTunes | 3 | 25-08-09 02:32 |
Muziek: Iphone hangt bij ipod | Eric | Muziek, foto & video | 5 | 21-06-09 23:57 |
|
|