Geen service - aanbieder niet beschikbaar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een schets van het probleem. Ik zit met een iPhone 4g 32gig, nieuw bij Apple gekocht. Simkaart is verknipt. Het gebeurd soms, plots, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service - aanbieder niet beschikbaar.
Even een schets van het probleem.
Ik zit met een iPhone 4g 32gig, nieuw bij Apple gekocht. Simkaart is verknipt. Het gebeurd soms, plots, dat ik 'geen service' heb. Wil ik dan naar aanbieder gaan om te zoeken, is aanbieder gewoon NIET beschikbaar in de lijst. Dus onder locatievoorzieningen heb je aanbieder. Dit staat er soms, en soms niet. Als het er wel staat, dan vindt ie geen. Ik heb al geprobeerd met resets, vliegtuigmodus aan uit, op een andere locatie gaan staan, de simkaart aantal keer uitgehaald. Het rare is, ik heb dit al eens voorgehad en plots na een reset of 5 was alles normaal. Ook al gehad dat ik alle streepjes had, maar dan staat er geen provider bij (ik zit bij Mobistar). Iemand raad? Wannes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een echte micro-sim halen bij Mobistar...?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoelang je de simkaart al gebruikt maar het zou met slijtage te maken kunnen hebben, probeer de simkaart van een vriend eens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen aanbieder na jailbreak iOS 4.3.3 | Mayk3l | Jailbreak | 11 | 04-07-11 13:08 |
Geen aanbieder in Tenerife iPhone 4 | WetFox | iPhone algemeen | 7 | 19-11-10 19:04 |
iPhone 3G: Unlock werkt niet (geen service) | -axie- | Unlock | 2 | 01-08-10 01:27 |
iPhone: Hulp!! geen service of aanbieder meer | forcebackje | Jailbreak | 15 | 18-02-09 13:07 |
Netwerk niet beschikbaar (geen service) | jroen87 | iPhone algemeen | 39 | 31-10-08 19:07 |
|
|