werkt niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochterd dr iphone doet raar. ze kan niet meer twiteren en muziek in itunes wordt steeds gewist na n paar dagen.. ze heeft n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werkt niks meer
Mijn dochterd dr iphone doet raar.
ze kan niet meer twiteren en muziek in itunes wordt steeds gewist na n paar dagen.. ze heeft n oude versie en ze zeggen dat je de phone moet uploaden maar t is gejailled. ze vindt t niet erg dat t weg zal gaan als t geupload is... moet ik nu uplouden? en als de phone gekopeld is aan de pc werkt t niet om de apps te verwijderen of te verplaatsen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke iPhone? Welke versie van iOS? Zit er een simlock op?
|
|||
|
|||
3 gs 32gb
3.1.2 er zit geen simlock op |
|
||||
|
||||
Heb je SHSH blobs opgeslagen? Zo niet, dan kun je alleen herstellen naar 5.0.1.
Mijn ervaring is dat de 3GS dan traag aanvoelt, maar anderen hebben daar geen last van. |
|
|||
|
|||
ok..dus aan kopelen aan itunes en dan upgraten..
geen jail meer, en dan weer alles downloaden via itunes? |
|
|||
|
|||
Gewoon updaten naar 5.0.1 en dan opnieuw jailbreaken met redsn0w.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niks werkt meer! > HELP | AppleFreak14 | iPhone algemeen | 5 | 19-11-11 00:30 |
Iphone doet niks meer reset werkt niet | Nickspie | iPhone algemeen | 14 | 23-02-10 14:02 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iPhone 3G: SIM free iPhone geüpdate - niks werkt meer | wstuhlma | Unlock | 15 | 01-03-09 17:39 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
|
|