iPhone 4S bij Apple gekocht, nog geen sim. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vanochtend mijn iPhone4S ontvangen . Helaas krijg ik mijn simcard pas eind januari, tenminste san wordt die pas geactiveerd. Mijn vraag is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4S bij Apple gekocht, nog geen sim.
Hallo, ik heb vanochtend mijn iPhone4S ontvangen . Helaas krijg ik mijn simcard pas eind januari, tenminste san wordt die pas geactiveerd. Mijn vraag is of ik mijn iPhone nu al kan gebruiken. Kan ik deze zonder sim aan iTunes hangen en alle apps met Wi-Fi reeds gebruiken?
Kan ik later dan zonder problemen mijn nieuwe sim erin stoppen? Ik heb reeds gezocht in het forum, maar eigenlijk geen duidelijk antwoord gevonden. Grtz Pzizzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik probeerde mijn iphone ook aan te zetten zonder simkaart, maar toen gaf hij aan dat er geen sim inzat en kon ik niet verder.
|
|
||||
|
||||
Evrn van iemand proberen een microsim te lenen?
|
|
||||
|
||||
Voor een paar euro een prepaid sim kopen?
|
||||
|
||||
Ben er al uit. Heel simpel. Je hebt geen Mac/pc meer nodig als je een ios apparaat activeert. Hij doet verder ook niks met je sim.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim | Schon368 | KPN | 22 | 20-03-12 09:12 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wie heeft 50 eur aanbetaald bij t-shop maar nu nog geen iphone? | borgqueenx | Odido (T-Mobile) | 132 | 18-09-10 12:23 |
iPhone 4 gekocht; nu nog een passend abonnement | TeunD | Overige providers Nederland | 16 | 12-08-10 13:11 |
|
|