Stem voice assistant veranderen ios5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren eindelijk ios 5.0.1 firmware op mijn iPhone 4 gezet. En aangezien ik altijd de voice assistant gebruik als ik iemand wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stem voice assistant veranderen ios5
Hallo,
Ik heb gisteren eindelijk ios 5.0.1 firmware op mijn iPhone 4 gezet. En aangezien ik altijd de voice assistant gebruik als ik iemand wil opbellen kwam ik er vandaag achter dat de vrouwenstem nu opeens een mannenstem is geworden. Ik heb me rot gezocht, maar ik heb geen optie kunnen vinden om die stem te veranderen. Iemand enig idee? Thanks alot! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben em nog niet tegen gekomen.
|
|
|||
|
|||
Leuke username.
Ik ben Turks, haat je mij nu? :3 Ik heb Google afgezocht maar als je zoekt naar 'voiceassistant iphone' o.i.d. krijg je, natuurlijk, alleen maar Siri. Denk dat je hiervoor het beste even naar een 'Premium Reseller' van Apple kunt gaan. |
|
|||
|
|||
Dit kan je instellen bij de landeninstellingen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Houdt je politieke vooroordelen aub bij je. Ik ben zelf ook half Turks en een PVV stemmer. Problemen mee? #fail. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 23:46 ---------- Via instellingen, algemeen, internationaal kan je bij stembediening idd een taal kiezen. Maar dan blijft die zware mannenstem wel gewoon een man en komt die lichte vrouwenstem als in vorige firmwares niet mee terug. |
|
||||
|
||||
Offtopic: Ga even aub ergens anders ruzie lopen maken,, en over je naam gesproken: haha wat ben je grappig, not. Aandacht gegeven klaar nu.
Daar kan je zien hoe je de stem van siri van vrouw of man kan wijzigen. How to change Siri voice from male to female on iPhone 4S (uk and us) - YouTube |
|
||||
|
||||
Heren kunnen we weer gewoon on topic gaan. Zo niet dan sluit ik deze discussie.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Hmm das wel een goeie, volgens mij kan je dit niet veranderen, zal eens even speur werk in de Iphone verrichten, uiteraard laat ik het weten als ik wat gevonden heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 17:23 ---------- Citaat:
Ontopic: Ff wakker worden, dit gaat niet over Siri! |
Labels |
ios5, iphone, voice |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri voice assistant ook op oude iPhone | Wilders4ever | iPhone algemeen | 35 | 07-11-11 02:22 |
Voice control activeren met stem | Mittt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-02-11 16:22 |
Stem veranderen tijdens bellen | Fire | iPhone Apps | 2 | 07-12-10 01:38 |
|
|