Waar moet dit onderdeel?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb mijn iphone 3gs uit elkaar liggen omdat mijn backcover gescheurt was, nu wil ik hem weer in elkaar zetten mar heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar moet dit onderdeel??
Hallo allemaal,
ik heb mijn iphone 3gs uit elkaar liggen omdat mijn backcover gescheurt was, nu wil ik hem weer in elkaar zetten mar heb 1 klein onderdeeltje over waar ik de plaats niet van weet kan iemand mij helpen aub Zie bijlage voor een foto |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan het nog niet vinden. Kun je een duidelijke macro foto maken? Van meerdere zijden svp...
Heb je hier gekeken? http://www.ifixit.com/Device/iPhone_3GS
|
|||
|
|||
Daar heb ik gekeken ja maar niet kunnen vinden
|
|
||||
|
||||
Hoi, dit is het beugeltje dat je bovenop de camera schroeft. Naast de camera zit een gat in de behuizing voor de schroef, en het beugeltje drukt OP de camera.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SSH.. Waar moet ik zijn? | robje33 | Jailbreak | 2 | 11-05-10 08:36 |
Waar moet de Sim in?? | boekeloo | Archief | 3 | 26-09-08 13:44 |
Zou niet weten waar ik dit moet plaatsen.....?! | mrky | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-08-08 20:23 |
Samsung, dit moet je zien.... | Celf | Chat en geruchten | 15 | 28-08-08 05:19 |
Hoe moet ik dit doen? | ayoltderoos | Overige providers Nederland | 3 | 17-12-07 20:47 |
|
|