iPhone 3gs wel of niet doen ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SG3i iPhone4s GRATIS i.c.m. Telfort, T-Mobile, Tele2, kPN of Hi abonnemnet - Gwmweb.nl 0207766355 Niet op de titel van de pagina ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Betrouwbaarheid gsmweb |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@TS http://tweakers.net/aanbod/385918/ne...j-in-doos.html Laatst gewijzigd door Yzord; 31-12-11 om 15:22. |
|
|||
|
|||
Ga toch eens zoeken of ik een abonnement voor max 25 euro per maand kan vinden en een max van 150 euro voor een toestel, als het ff kan een IPHONE4. Bedankt voor jullie reacties.
Wat ik me nog afvraag, als er 2 iPones in huis zijn, moet je apps dan 1x of 2x downloaden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb een tweedehands 3gs overgenomen van een bekende en ben er superblij mee, had t zelfde probleem als jij.
maar heb ook een site ontdekt waar ik misschien mijn man mee ga verrassen: Apple misschien kan je daar ook eens kijken. oja, en ik heb een simonly-kaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update aanbiedersinstellingen wel of niet doen | frednoot | iPhone algemeen | 0 | 24-07-11 22:45 |
Videos doen het niet meer / audio erin wel | borgqueenx | Muziek, foto & video | 0 | 06-03-11 00:52 |
Jailbreak, wel of niet doen? | Florine v Cornbach Dorens | Archief | 2 | 01-12-09 13:00 |
Jailbreak wel of niet doen? | rkbreda | Archief | 2 | 24-08-09 13:17 |
iPhone ringtones doen het niet via speaker, wel via headphones | Jellevdwerff | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-04-08 20:10 |
|
|