iPhone 4-home button probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn homebutton kan ik iets heen en weer en op en neer bewegen is dat normaal Als ik mijn duim op de homebutton leg en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4-home button probleem
mijn homebutton kan ik iets heen
en weer en op en neer bewegen is dat normaal Als ik mijn duim op de homebutton leg en dan zonder te drukken heen en weer beweeg hoor je een klikgeluid Laatst gewijzigd door matjeholland; 01-01-12 om 16:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mijn 3GS kan het niet.
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig je scherm vervangen ofzo?
Er zijn namelijk schermen waarbij het gat net iets groter is dan standaard en waarbij de homeknop ook iets dieper komt te liggen tov je scherm. |
|
|||
|
|||
Bij mijn iPhone4 kan dat niet.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Bij mijn iPhones kan dit niet, ik denk dat ronald24e gelijk heeft. Ik zou er eens mee terug gaan naar een (goede) telefoonzaak. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S Home Button | NLjorn | iPhone algemeen | 16 | 23-11-11 23:29 |
iPhone 4 home button | stef007 | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 02:14 |
iPod Touch 3g Home Button probleem | tlbuis | iPhone algemeen | 0 | 12-05-11 18:16 |
IPhone 3GS home button software probleem | timon1989 | iPhone algemeen | 6 | 13-06-10 17:57 |
probleem home button! slecht contact! | FamousD | iPhone algemeen | 2 | 27-12-09 11:25 |
|
|