iPhone 4S Home Button discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Ik weet het niet hoor, maar het valt me een beetje op, niet dat ik er last van heb ofzo, maar is jullie 4S ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S Home Button
Hey!
Ik weet het niet hoor, maar het valt me een beetje op, niet dat ik er last van heb ofzo, maar is jullie 4S home button ook een tikkeltje scheef? Die van mij staat dus iets naar links. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe kan je nu een home button hebben als je geen iphone hebt?
|
|
|||
|
|||
Heb ik wel, vergeten te veranderen
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je eigenlijk met scheef? Zit een stukje wat dieper of zit de knop verkeerd om gedraaid?
Ik heb zelf niets gemerkt. Wat ik wel heb gemerkt is dat mijn homebutton wat weker is dan die van mijn 4. Die had namelijk een echte klik wat ik veel prettiger vond. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Leg je je iphone onder de microscoop soms?
|
|
|||
|
|||
Nee, tuurlijk niet
|
|
|||
|
|||
T lijkt er wel op.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eens even zitten staren, maar die van mij zit zo op het oog helemaal recht.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zijn jullie brillen dan wel ok?
|
|
|||
|
|||
Bij de mijne, een zwarte 4s, 16gb van KPN zit de homebutton ook iets scheef. Dit wil zeggen dat als je naar het vierkantje op de button kijkt dan is de linkerbovenhoek iets naar beneden gekanteld, dus de rechterbovenhoek staat iets hoger. Nu lees ik dat er meer mensen zijn met dit probleem. De knop werkt verder wel naar behoren. Is er iemand die dit bij KPN heeft gemeld en wat was hierop de reactie? Ik twijfel zelf of ik dit moet aankaarten. Ik heb er namelijk geen zin in dat mijn mobiel uit elkaar gehaald dient te worden met misschien nog meer ellende tot gevolg. Ruilen is natuurlijk wel een optie!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 19:47 ---------- Hoho, ik heb lenzen |
|
||||
|
||||
Lol
Waar je je al niet druk om kunt maken Ga toch genieten van het leven, zonde van je tijd dit |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button | stef007 | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 02:14 |
iPhone 4 Home Button. | PatrickDRD | iPhone algemeen | 0 | 18-07-11 00:34 |
Iphone home button kapot | ylona254 | iPhone algemeen | 1 | 04-06-11 02:13 |
Home Button klemt iPhone 4 | MartijnMIC | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 22:59 |
Speling bij de home button iphone 4 | Whistler | iPhone algemeen | 23 | 23-12-10 22:20 |
|
|