Probleem bellen Geluid aan / geluid uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wanneer ik mijn Iphone op stil zet (dus enkel trillen ) en ik wil met iemand bellen hoor ik geen overgangstonen , wanneer de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit
Hallo,
Wanneer ik mijn Iphone op stil zet (dus enkel trillen ) en ik wil met iemand bellen hoor ik geen overgangstonen , wanneer de persoon oppakt hoor ik hem wel , maar de persoon hoort mij niet .??? we kunnen dus niet bellen , Wanneer ik mijn iphone gewoon op geluid aan zet is er geen probleem met bellen ... , dit is al de 2de iphone met hetzelfde probleem .. kan iemand mij helpen ? wat moet ik doen? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat er ergens in de software een foutje is geslopen op een vorige iPhone en dat je daarvan de backup op je nieuwe hebt gezet. Daarmee is die fout ook op je nieuwe iPhone(s) gekomen. Als een harde reset niks uithaalt rest denk ik alleen een compleet herstel zonder de backup terug te zetten.
|
|||
|
|||
Ik hoor gewoon een echo van mezelf als, ik,bel ... De àndere persoon hoort niets ik wordt er zot van
Laatst gewijzigd door brammm; 24-11-11 om 17:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iphone 3g geluid aan/geluid uit!!! | wflink | iPhone algemeen | 3 | 18-01-12 14:32 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen | beeldbuis | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 17:47 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
|
|