//

Probleem bellen Geluid aan / geluid uit

Probleem bellen Geluid aan / geluid uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wanneer ik mijn Iphone op stil zet (dus enkel trillen ) en ik wil met iemand bellen hoor ik geen overgangstonen , wanneer de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-11, 19:54
brammm brammm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard Probleem bellen Geluid aan / geluid uit

Hallo,

Wanneer ik mijn Iphone op stil zet (dus enkel trillen ) en ik wil met iemand bellen hoor ik geen overgangstonen , wanneer de persoon oppakt hoor ik hem wel , maar de persoon hoort mij niet .??? we kunnen dus niet bellen ,
Wanneer ik mijn iphone gewoon op geluid aan zet is er geen probleem met bellen ... , dit is al de 2de iphone met hetzelfde probleem .. kan iemand mij helpen ?
wat moet ik doen?


Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 07:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik vermoed dat er ergens in de software een foutje is geslopen op een vorige iPhone en dat je daarvan de backup op je nieuwe hebt gezet. Daarmee is die fout ook op je nieuwe iPhone(s) gekomen. Als een harde reset niks uithaalt rest denk ik alleen een compleet herstel zonder de backup terug te zetten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 23-11-11, 23:51
brammm brammm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik hoor gewoon een echo van mezelf als, ik,bel ... De àndere persoon hoort niets ik wordt er zot van

Laatst gewijzigd door brammm; 24-11-11 om 17:37.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
iphone 3g geluid aan/geluid uit!!! wflink iPhone algemeen 3 18-01-12 14:32
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 23:58
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen beeldbuis iPhone algemeen 6 14-05-09 17:47
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) Groovejunk iPhone algemeen 5 03-03-09 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.