kan mobiel internet niet gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb iphone pas nieuw gekocht in mobistar center met abonnement voor mobiel internet maar kan het internet niet gebruiken via 3G via wifi lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan mobiel internet niet gebruiken?
Heb iphone pas nieuw gekocht in mobistar center met abonnement voor mobiel internet maar kan het internet niet gebruiken via 3G via Wi-Fi lukt het wel. (Instellingen) kan iemand mij hiermee helpen? Groetjes Johan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Johan heb je al eens op de website van Mobistar gekeken?
gsm configurator | Mobistar Als het je niet lukt stap dan morgen eens binnen in een Mobistar center. Succes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Instellingen/algemeen/stel opnieuw in/ herstel netwerkinstellingen. Kijk even of je wel kam internetten via GPRS ipv 3G. Dit doe je door 3G uit te zetten in: instellingen/algemeen/netwerk S6
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3G uitzetten op een 4S. Zou wereldprimeur primeur zijn ...
|
|
|||
|
|||
mobiel internet werkt nog steets niet.
ik weet het niet meer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat kun je door naar Instellingen/Algemeen/Netwerk te gaan en dan de bovenste uit te vinken. Schakel 3G in. Daarnaast kan het zo zijn dat ik nu de fout in ga omdat ik over een iPhone 4 heb en dus zo kan zijn dat op de 4S deze functie er niet is... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2012 om 18:10 ---------- Citaat:
2. Misschien is je simkaart defect (vraag een nieuwe aan) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet niet verspillen | dammie | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 20-08-11 10:55 |
3gs kpn mobiel internet werk niet | Binke | KPN | 7 | 24-11-09 19:57 |
kan geen 3g internet gebruiken | roffaboy58 | iPhone algemeen | 1 | 02-09-09 23:00 |
mobiel internet - via sms/tel - werkt niet ? | steves | iPhone algemeen | 7 | 30-04-08 00:28 |
|
|