kan geen 3g internet gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik probeerde met de simkaart van mijn vriend om op internet te gaan maar het lukte niet nou wil ik een sim only aanschaffen want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen 3g internet gebruiken
ik probeerde met de simkaart van mijn vriend om op internet te gaan maar het lukte niet
nou wil ik een sim only aanschaffen want de abo van de telefoon is al afgelopen heb hem gekregen nadat de abo was verlopen van familie nou is mijn vraag waardoor dit kan komen kan ik dan geen sim only kopen met internet abo.? btw hij is geunlocked en gejailbreaked. hoop snel antwoord te krijgen Laatst gewijzigd door roffaboy58; 31-08-09 om 20:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is al opgelost
had foute instellingen nu snel een sim only aanschaffen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Kan geen internet filmpjes kijken? | iphone073 | Muziek, foto & video | 3 | 27-05-10 05:19 |
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? | mauriceiphone3g | iPhone algemeen | 5 | 29-01-09 21:43 |
Internet ook gebruiken op je laptop? | Boy van Baal | Archief | 3 | 02-08-08 14:55 |
Iphone internet gebruiken -> = vastlopen | rikss | iPhone algemeen | 4 | 19-03-08 03:13 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|