Meldingstoon SMS (iOS5) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een SMS ontvang en niet meteen kijk, dan ontvang ik na ong. 2 min. een tweede melding. Hoe kan ik dat op 1x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meldingstoon SMS (iOS5)
Wanneer ik een SMS ontvang en niet meteen kijk, dan ontvang ik na ong. 2 min. een tweede melding.
Hoe kan ik dat op 1x zetten? In iOS 4.3.3 wist ik het zitten maar in iOS 5 kan ik het maar nergens terugvinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Berichtgeving > Berichten > Herhaal melding op 1 keer zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1x herhalen is 2x melden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lockinfo ios5.0.1 sms plugin werkt niet | patriekske | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-11 23:46 |
oude meldingstoon 'nieuwsflits' Iphone 4 | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 29-11-11 18:06 |
Bericht veranderd van iMessenger in SMS terwijl de ander ook ios5 heeft?? | ChantallicA | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 16:45 |
nieuwe meldingstoon wil niet afspelen. | alie91 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 15-10-11 21:24 |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
|
|