iphone powerbutton kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn powerbutton is kapot, maar ik mijn jailbreaken. 1 van de stappen daarvan is je iphone uitzetten. betekend dit dat ik eerst mijn powerbuton moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone powerbutton kapot
mijn powerbutton is kapot, maar ik mijn jailbreaken. 1 van de stappen daarvan is je iphone uitzetten.
betekend dit dat ik eerst mijn powerbuton moet laten maken voordat ik de mijne kan jailbreaken??? ik kan ook geen app vinden om de iphone uittezetten. IEMAND?!?!?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zal je powerbutton moeten laten herstellen...
Je hebt hem echt nodig om te kunnen jailbreaken... Kijk eens op DFU... |
|
||||
|
||||
Nee dit hoeft niet.
Kijk hier eens naar; 1. Download DFU.zip from Sendspace.com - send big files the easy way < download deze file. 2. Kopieer het naar de root, ofwel C schijf van je computer. 3. Open start en dan uitvoeren 4. Kopieer dit : c:/dfu/dfu iBSS.m68ap.RELEASE.dfu ) in dat balkje en dan OK/uitvoeren. 5. Als het goed is, opent er een programma en dan zal je iPhone vanzelf naar de DFU mode gaan! Succes
|
|||
|
|||
Anders kijk eens op www.iphoneservicelimburg.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstellen zonder powerbutton?? | sonrise | iPhone algemeen | 6 | 16-06-11 10:41 |
iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??) | sonrise | iPhone algemeen | 0 | 13-06-11 11:54 |
iPhone 1e gen.: unlocken, maar powerbutton kapot | josephusjg | Unlock | 5 | 08-06-11 13:04 |
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer | rensiejjj | iPhone algemeen | 3 | 10-05-11 17:44 |
powerbutton | Agent` | iPhone algemeen | 1 | 31-07-10 11:40 |
|
|