iPhone of iPad ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Mijn iPhone 4 was stuk, deze heb ik opgestuurt naar de verzekering. In de tussen tijd heb ik een htc desire overgekocht. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone of iPad ?
Beste lezers,
Mijn iPhone 4 was stuk, deze heb ik opgestuurt naar de verzekering. In de tussen tijd heb ik een htc desire overgekocht. Nu heb ik gisteren een nieuwe iPhone 4 in ontvangst mogen nemen, nu is het zo dat ik over 5 maand mijn abbo kan verlengen en dan weer een iPhone kan kiezen. Nu zit ik te twijfelen of ik mijn iPhone 4 zal verkopen, dan een ipad haal en over een paar maandjes weer iPhone bij me abbo neem. Wat zouden jullie doen of aan raden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je geld teveel hebt, binnenkort komt de ipad 3 al uit, de ipad 2 zal dan met 100 euro zakken .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en dan later een iphone 4S nemen met abo? Ik zou wachten op de iPad 3 en de iPhone 4 houden. en de HTC nu verkopen. En dan volgend jaar de iphone 5 nemen met abo !! (of sim only) (als je het geld hebt)
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss een hogere camera voor wie dat gebruikt (gebruik ik nooit). En zou ook LTE uitgerust zijn= 4G. In belgie zouden ze er mss in de zomer mee beginnen op bepaalde plaatsen (proximus). En er komt sowieos een nieuwe iPhone uit dit jaar, wanneer weetk niet maar deze zal er sowieso komen, ik zou meteen op deze wachten moest ik van u zijn. |
|
||||
|
||||
Ik zeg; beide!! Ik heb ook beide en ik vind het heerlijk!!
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 en iPad 3 komen beide asap uit.
Maar aangezien je al een iPhone hebt en een HTC Desire, ga lekker voor de iPad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze het al de 5 gaan noemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
ipad > iphone > ipad apps | winock | iPad Apps | 2 | 02-01-11 22:32 |
|
|