//

ID's en wachtwoorden

ID's en wachtwoorden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kort geleden geprobeerd op de Amerikaans iTunes store in te loggen. Vroegen om een nieuw ID en wachtwoord van min. 8 tekens, 1 cijfer en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-12, 11:55
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard ID's en wachtwoorden

Kort geleden geprobeerd op de Amerikaans iTunes store in te loggen. Vroegen om een nieuw ID en wachtwoord van min. 8 tekens, 1 cijfer en 1 hoofdletter.
Dat gedaan maar het werkte niet, maar toen kon ik niet meer terug in de Nederlandse store. Ook daar dat nieuwe ID en wachtwoord ingevoerd.
Amerikaans avontuurtje is voorbij, en doe ik nooit meer, maar in Nederland zit ik met het volgende probleem:
Kan nu inloggen in iTunes store met nieuw account en nieuw wachtwoord maar updates van bestaande apps ophalen lukt niet. Nieuwe apps kan ik wel binnenhalen. Krijg de melding: "Op dit moment zijn er geen updates beschikbaar. Voor het controleren op updates van een ander Apple ID, logt u in met dat Apple ID".
Op mijn iMac zie ik dat er 4 nieuwe updates zijn maar krijg bovenstaande melding. Op Mijn iPhone4 zie ik ook 4 nieuwe updates maar kan niet inloggen omdat daar mijn oude ID nog staat.
Heb van alles geprobeerd op de iMac en op de iPhone, uitloggen, opnieuw inloggen met nieuwste gegevens maar ook nog eens met de oude gegevens. Maar niets helpt. iMac geeft zelfde zinnetje en iPhone blijft met oud ID aankomen.
Wie oh wie weet wat te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-12, 12:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Aankopen zijn gekoppeld aan je Apple ID.

Als je een nieuwe Apple ID aanmaakt kun je daar dus geen eerder aangekochte Apps mee updaten.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 05-01-12, 13:36
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Dank voor de snelle reactie. Daar was ik al bang voor. Hoe kan ik het oude en het nieuwe Apple ID naast elkaar gebruiken? Heb n.l. nogal wat "oude" gekochte apps die regelmatig een update nodig hebben. Zoals TomTom, Navionics, etc.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 14:15 ----------

Blijkbaar zijn de voorwaarden voor wachtwoorden gewijzigd in de loop der tijd. Heb 2 mailadressen als ID met nieuwe wachtwoorden en nu heb ik dus 2 accounts naast elkaar.
Daar zat het probleem, vroeger had ik 5 (kleine) letters en 1 cijfer, en dat moet nu zijn 8 letters/cijfers waarvan 1 hoofdletter en 1 cijfer.
Ben er nu dus uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wachtwoorden opslaan brooks.nl iPhone algemeen 1 17-11-11 08:49
wachtwoorden en logins lindavanuden iPhone Apps 5 30-07-10 23:36
Wi-Fi wachtwoorden Pringle Wi-Fi 0 29-06-10 17:12
wachtwoorden onthouden Berten.. iPhone algemeen 2 30-09-08 18:49
wachtwoorden ????? redrum_63 Archief 1 26-08-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.