fotos worden niet opgeslagen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een (tweedehands) iphone gekregen maar ik kan er de fotos die ik maak niet mee opslaan. Je ziet hem eerst groot dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos worden niet opgeslagen
Ik heb gisteren een (tweedehands) iphone gekregen maar ik kan er de fotos die ik maak niet mee opslaan. Je ziet hem eerst groot dan lings onderin in het klein en daarna is hij nergends te vinden
weet iemand hoe ik dit wel kan doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Normaal staat deze foto in fotorol in de cammera app of in je foto app onder "camerarol"
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Fotos worden gekanteld opgeslagen | Eps)Q | Muziek, foto & video | 5 | 17-09-10 14:14 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? | Mazinho | iPhone algemeen | 11 | 17-09-08 01:48 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
|
|