problemen met iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen , Ik heb een probleem met men iphone 3gs en ik weet niet goed aan wat dat zou liggen! De iphone zegt heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met iphone 3gs
hallo iedereen ,
Ik heb een probleem met men iphone 3gs en ik weet niet goed aan wat dat zou liggen! De iphone zegt heel vaak 'Opladen (of soms assesoire) wordt niet ondersteund door dit apparaat' , maar er is helemaal niks aangesloten aan de iphone dus... Ook start hij soms vanzelf terug op... (maar dat is nu al even geleden) Hoe komt dit ? wat kan ik eraan doen ? Details over mijn iphone (want misschien ligt het daar aan?): -Is gejailbreakt -paar keer op grond gevallen - zeer weinig uit geweest Hopelijk kan u mij helpen, alvast dank op voorhand! mvg Xfreez |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3gs, assesoire, foutmelding, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met beantwoorden iphone 3gs | McFlyRockz | iPhone algemeen | 0 | 26-03-11 19:29 |
problemen met iphone 3gs | XfreeztYleX | iPhone algemeen | 3 | 28-12-10 22:35 |
problemen met iphone 3GS 3.1.2 | cederique | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 13:11 |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
iPhone: Problemen met jailbreak iPhone 3Gs purplerain | Catwoman78 | Jailbreak | 10 | 26-10-09 14:59 |
|
|