Internet (simpel) op iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik sta op het punt een (tweedehands) simlockvrije iPhone 3GS aan te schaffen. Nou heb ik op het internet rondgekeken naar de wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet (simpel) op iPhone 3GS
Hoi allemaal,
Ik sta op het punt een (tweedehands) simlockvrije iPhone 3GS aan te schaffen. Nou heb ik op het internet rondgekeken naar de wat goedkopere sim only+web abbonementen gekeken en kwam uit bij Simpel. Ik zag ergens op de site dat er wel eens problemen kunnen zijn met het internet van simpel op blackberry's en iPhones. Heeft iemand daar ervaring mee? Want als ik zo'n kaartje aanschaf met internet wil ik wel dat het allemaal werkt... Alvast hartstikke bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
internet, iphone 3gs, sim only abbonement, simpel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile | MJJ | Odido (T-Mobile) | 13 | 01-06-12 12:28 |
Simpel internet settings met IOS 5.0 | patricos | Overige providers Nederland | 1 | 08-01-12 16:41 |
Mobiel internet via Simpel van KPN | smart_golfie | KPN | 55 | 06-09-11 22:34 |
Mobiel internet Simpel via T-mobile | Drinkyoghurt | Overige providers Nederland | 12 | 10-05-11 00:24 |
3Gs JB simpel back-up voor FW update | joene28 | Archief | 1 | 31-08-09 15:45 |
|
|