Kapotte iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Mijn iPhone 3GS is gevallen en platgereden door meerdere auto's.. Het resultaat : Een doosje vol platte gebroken onderdelen. Nou is deze wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kapotte iPhone
Hoi allemaal!
Mijn iPhone 3GS is gevallen en platgereden door meerdere auto's.. Het resultaat : Een doosje vol platte gebroken onderdelen. Nou is deze wel verzekerd, alleen ben ik de simkaart tray kwijt, en de verzekering wil die wel altijd hebben.. Kunnen ze aan nog iets anders mijn iPhone herkennen?, of staat het serie/imei nummer nog ergens anders op in de onderdelen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie,
De iPhone gaat niet aan, sterker nog ligt die in 20 kapotte deeltjes in een bakje, en de simkaart houder is niet gevonden en daar staat de imei op.. Nergens op de chips binnenin te vinden? |
|
||||
|
||||
Euh heb je het artikel ook maar eens bekeken?? Staat duidelijk dat je je telefoon niet moet hebben en je iMei kan vinden in je back-up
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik moet hem naar de verzekering brengen, alleen hun vragen altijd om de simkaart houder, en niet om een backup..
|
|
||||
|
||||
via de backup kan je je imei nummer achterhalen. Als jij die weet ben je al verder. Jij kan die allen hebben op jouw back-up
Dus als ik jouw iphone tray vind dan kan ik een nieuwe iPhone claimen? Dacht het niet he... Breng je verzameling stukken naar hun. Laat ze het zelf dan uitzoeken hoe ze dat oplossen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kapotte microfoon | merijnvld | iPhone algemeen | 7 | 19-12-10 14:01 |
Nieuweling en kapotte Iphone | rbaas | iPhone algemeen | 3 | 24-06-10 16:33 |
kapotte iphone ontvangen | sharmena | iPhone algemeen | 2 | 06-05-09 16:23 |
kapotte Iphone en dan... | verkerk | iPhone algemeen | 29 | 25-10-08 04:57 |
Prijsschatting kapotte iPhone | Pejee | Koopinformatie Nederland | 8 | 14-07-08 18:46 |
|
|