email alleen voorvertoning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn e-mails open zie ik alleen de kopregel en onderwerp maar kan het mailtje zelf niet lezen. Wie weet hoe ik dit kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email alleen voorvertoning
Als ik mijn e-mails open zie ik alleen de kopregel en onderwerp maar kan het mailtje zelf niet lezen. Wie weet hoe ik dit kan aanpassen?
Ik kan wel in de voorvertoning het aantal regels instellen. Maar na openen kan ik nu opeens het bericht niet meer lezen en ook de bijlages niet openen. (moet op beantwoorden duwen om te kijken wat het gehele bericht was). Wie weet de oplossing?? Ik heb iOs 5.0.1 op een 3GS werkend. Ook hier heeft het emailgedeelte altijd gewerkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien eens je email account verwijderen en weer opnieuw instellen?
|
|
||||
|
||||
Soms werkt een geforceerde stop wel eens van de mail app. Ik heb het ook al wel eens gehad als ik de mail te snel na het binnenkomen wilde openen.
|
|
|||
|
|||
geforceerde stop
Zo'n geforceerde stop zegt mij niets, wat bedoel je exact??
PS bedankt alvast voor de snelle respons. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Applicaties gedwongen afsluiten (Force Quit) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Is het niet de instelling hoe je de mail wilt binnehalen? Volgens mij staat ie
nu op "alleen headers" of hoe de omschrijving heet? Ik kan het fout hebben hoor, ben er zelf ook net pas mee bezig maar elke tip is er een toch |
Labels |
email voorvertoning |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Viber voorvertoning | jurgenappel | iPhone Apps | 0 | 15-09-11 10:37 |
voorvertoning email | sunnygroenenboom | iPhone algemeen | 1 | 30-05-11 15:11 |
e-mail alleen voorvertoning | hermanchen | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 13:44 |
geen email met bijlage versturen op alleen 3g verbinding | lotusdiver | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-09-10 14:26 |
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-09-09 10:11 |
|
|