voorvertoning email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Klopt het dat je van e-mail geen voorvertoning te zien krijgt? Ik heb namelijk Hotmail via Microsoft Exchange ingesteld en bij een bericht krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voorvertoning email
hallo,
Klopt het dat je van e-mail geen voorvertoning te zien krijgt? Ik heb namelijk Hotmail via Microsoft Exchange ingesteld en bij een bericht krijg ik wel een melding van geluid/trillen, maar geen voorvertoning. Mvg Sunny Groenenboom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedoel je een voorvertoning op je scherm zoals een smsje? Standaard is dit niet mogelijk aangezien je geen jailbreak hebt. Op een iPhone met jailbreak erop kan je eventueel vanuit Cydia een soort Widget installeren waarbij je op je lockscreen een voorvertoning te zien krijgt van binnenkomende mail.
|
Labels |
hotmail, microsoft exchange, push, voorvertoning |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mail alleen voorvertoning | hermanchen | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 13:44 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-09-09 10:11 |
iTunes Store voorvertoning werkt niet meer | oudewater | Unlock [archief] | 0 | 23-02-08 22:30 |
|
|