Dictafoon (per ongeluk) gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb per ongeluk de Dicatafoon gewist van mijn Iphone. Is er nu nog een manier om de opgenomen gesprekken die ik daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dictafoon (per ongeluk) gewist
Hallo allemaal,
Ik heb per ongeluk de Dicatafoon gewist van mijn Iphone. Is er nu nog een manier om de opgenomen gesprekken die ik daar op had staan te achterhalen, of is alles blijvend weg? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt. groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn die gesprekken niet gesynchroniseerd met de computer? Anders misschien een reservekopie terug zetten...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dictafoon | patrick020nl | iPhone algemeen | 0 | 29-05-11 22:51 |
Angry Birds Seasons per ongeluk gewist, gegevens weg? | Dirk316 | iPhone Apps | 2 | 09-05-11 14:11 |
Foto's en filmpjes per ongeluk gewist | iolavide | Muziek, foto & video | 2 | 09-08-10 18:07 |
Per ongeluk Cydia gewist :( | snaaa | Archief | 8 | 27-04-09 00:28 |
Notities per ongeluk gewist | mkouwenhoven | iPhone algemeen | 7 | 20-04-08 10:51 |
|
|