4S iOS 5.0.1 9a405 en 9a406 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Voor de toekomstige jb van pod2g wil ik graag even weten welk build nummer ik nodig hebben. De 5 serie of de 6 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S iOS 5.0.1 9a405 en 9a406
Beste leden,
Voor de toekomstige jb van pod2g wil ik graag even weten welk build nummer ik nodig hebben. De 5 serie of de 6 serie? Ik heb gister mijn 4S OTA geüpgrade en er staat nu 9a405 op. Ik kon echter niet vinden of we nou op 5 of 6 moeten zitten. Ik heb wel het ipsw bestand van 9a406 dus kan hem eventueel upgraden. Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de 2 eigenlijk? Alleen een fix voor de mensen met sim problemen am i right? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goede vraag. Ik zit met hetzelfde probleem. Update naar 5.0.1 (9a405). Is dit voldoende of moet ik restoren naar 5.0.1 (9a406).
Ik lees op diverse fora dat het niet uitmaakt of je 406 of 406 hebt. Grt ibert
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had problemen met mijn sim en geupdate naar 6
toen werd het alleen maar erger en heb ik 5 er weer opgezet je hoeft geen speciale manieer te gebruiken om terug te zetten naar 5 gewoon via itunes shift indrukken en op restore en je kiest het ispw bestand je hoeft dus geen shsh blobs op te slaan |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik zit nu op 406, stel ik voer de jailbreak uit op 5.0.1. kan ik restore naar 406? of kan dat niet (meer)? ondankds dat je de firmware hebt... hoor dat apple moet signen ofso iets.. graag uitleg hierover. |
|
||||
|
||||
Zoek eens op "SHSH". Succes.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|