iPhone blijft hangen op rond draai rondje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone geeft na het opstarten het Apple logo en vervolgens het kleine rondje voor het laden normaal beweegt dit alleen bij mijn blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft hangen op rond draai rondje
Hallo,
Mijn iPhone geeft na het opstarten het Apple logo en vervolgens het kleine rondje voor het laden normaal beweegt dit alleen bij mijn blijft die direct vast hangen en er gebeurd verder niks. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een harde reset?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beide knoppen totdat het Apple logo in beeld verschijnt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik herstellen mbv iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou maar zo kunnen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Waarom blijft mijn iphone haken bij dat rondje? | iMasteri | Unlock | 1 | 20-11-11 19:15 |
iPhone: 3G blijft hangen op apple logo met "bezig-rondje" | arierammelaar | Jailbreak | 1 | 24-09-11 14:35 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Iphone blijft maar met het laad rondje staan.. | sannetjeislief | iPhone algemeen | 4 | 06-09-10 15:51 |
|
|