Iphone 4 - Contacten wijzigen kan niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag mijn contacten wijzigen/verwijderen, maar het kan niet. Als ik op een contact persoon druk staat er rechtsboven geen: Wijzig. Ook als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 - Contacten wijzigen kan niet?
Hallo,
Ik wil graag mijn contacten wijzigen/verwijderen, maar het kan niet. Als ik op een contact persoon druk staat er rechtsboven geen: Wijzig. Ook als ik bijvoorbeeld contacten open zie ik rechtsboven geen + om nieuwe contacten toe te voegen. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?! Want ik vind dit heel irritant! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je geen wijzig hebt dan heb je op een of andere manier geen rechten daarop.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen? Hoe ik die rechten wel kan krijgen?
|
|
||||
|
||||
Kan je alle contacten niet wijzigen? Probeer is iemand nieuw toe te voegen. Kijken wat je daar mee kan doen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens in Safe Mode.
|
|
||||
|
||||
Contacten uitzetten in iCloud...
Should do the trick... |
|
||||
|
||||
Ik heb contacten aanstaan bij iCloud en kan gewoon wijzigen, verwijderen enzovoorts.
Edit: kan natuurlijk geen kwaad om te proberen |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan de appstore account niet wijzigen! | Rubenn1992 | iPhone Apps | 18 | 24-01-15 18:26 |
Contacten niet meer te wijzigen / toevoegen | Mullertje74 | iPhone algemeen | 3 | 25-11-11 09:46 |
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? | Loa64 | iPhone algemeen | 14 | 31-10-11 16:40 |
kan wallpaper niet meer wijzigen? | dendirk | Ringtones en Wallpapers | 3 | 23-06-08 22:49 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|