iphone4S swisscom sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van een vriend zijn oude iphone4S omdat hij een samsung galaxy heeft gekocht maar hij doet het niet. ik stop mijn vodafone simkaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4S swisscom sim
Ik heb van een vriend zijn oude iphone4S omdat hij een samsung galaxy heeft gekocht maar hij doet het niet. ik stop mijn vodafone simkaart er in maar hij zegt 'alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren.' ik heb al ervaring met jailbreaken van mijn moeders iphone vroeger toen er nog een sim-lock op zat maar kon hierover niet zo snel iets vinden. help me graag
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 4s, jailbreak, sim, swisscom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Betrouwbare unlockpagina Swisscom ? | Kruchie | Unlock | 4 | 11-12-11 01:14 |
iphone4s icm bijgeknipte-sim? | sharkzor | iPhone algemeen | 5 | 28-10-11 19:57 |
iphone 3g 8gb swisscom | lasta123 | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 17-03-09 22:49 |
iPhone 3G: Iphone 3g van swisscom en dan? | leike | Unlock | 22 | 09-10-08 22:15 |
Swisscom, het kostenoverzicht | Doblie | iPhone algemeen | 3 | 26-08-08 21:16 |
|
|