5 cijferige pincode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In het buitenland moet ik mijn 4 cijferige pincode veranderen in een 5 cijferige pincode door simpel er het getal 1 er voor te zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5 cijferige pincode
In het buitenland moet ik mijn 4 cijferige pincode veranderen in een 5 cijferige pincode door simpel er het getal 1 er voor te zetten. Dan kan ik ongestoord en goed bellen in het buitenland (prepaid tele2). De gesprekkosten worden dan niet van het prepaid beltegoed afgehaald maar dmv een aparte factuur achteraf in rekening gebracht. Wel zo makkelijk.
Maar ik kan in de iphone alleen maar een 4 cijferige pincode kwijt. Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit een heel vreemd (ongeloofwaardig) verhaal. Maar een mogelijke oplossing zou zijn: wijzig de pincode van je simkaart in een ander toestel.
|
||||
|
||||
Citaat:
Prepaid bellen in het Buitenland Om met Tele2 Mobiel te kunnen bellen in het buitenland, moet je altijd in een 1 voor je pincode zetten. Zet je telefoon uit en weer aan wanneer je de grens over bent. Toets een 1 voor je pincode bij het opnieuw opstarten en je kunt bellen in het buitenland. Bron: Tele2 tarieven voor abonnementen, prepaid, Sim Only & Internet
|
||||
|
||||
Citaat:
"wanneer je over de grens bent..." Dus is dit pas mogelijk indien je iPhone op een netwerk zit waarmee Tele2 roaming akkoorden heeft afgesloten... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
5 cijferige pincode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pincode bewaren | Sultan | iPhone Apps | 16 | 23-11-13 09:17 |
pincode | toontje | iPhone algemeen | 2 | 15-02-09 18:44 |
Pincode gebruik | jefp | iPhone algemeen | 11 | 29-01-09 23:08 |
pincode wijzigen ? | koolenboer | Archief | 3 | 31-07-08 20:20 |
|
|