simcard reader/copier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er geen SimCard Reader die de contacten van je Normale Sim naar je MicroSim kunnen kopieren? Ik had hiervoor 6x nokia n97...(zakelijk) Op elk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
simcard reader/copier
Bestaat er geen SimCard Reader die de contacten van je Normale Sim naar je MicroSim kunnen kopieren?
Ik had hiervoor 6x nokia n97...(zakelijk) Op elk Nokia zitten er rond de 450-500 verschillende contacten. Ik heb sinds kort 6x iPhone 4s Maar nu moeten deze contacten op de iPhone komen... Het zijn allemaal verschillende contacten... Met iTunes word het moeilijk.. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
met ovi suite contacten synchroniseren naar outlook (elke telefoon een eigen mapje of per account een telefoon synchroniseren) en dan vanuit itunes de contacten met outlook synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
Bij je provider laten doen, die hebben hier een apparaatje voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Phonebook simcard | Iliass90 | Unlock | 1 | 19-08-11 04:07 |
Document reader of Good reader? | pleun | iPhone Apps | 1 | 09-07-11 23:41 |
Simcard knippen | law | iPhone algemeen | 29 | 18-01-11 12:32 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
No Simcard Installed | Robert M. | iPhone algemeen | 2 | 20-02-08 18:28 |
|
|