Geen geluid bij bellen Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Er staan op internet al vele topics over mensen die zelf niet hoorbaar zijn bij het bellen met een Iphone 4(S), maar ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij bellen Iphone 4
Hallo,
Er staan op internet al vele topics over mensen die zelf niet hoorbaar zijn bij het bellen met een Iphone 4(S), maar ik heb dus het tegenovergestelde. Ik versta degene die mij belt of die ik bel, heel slecht en zacht en klinkt alsof diegene erg ver weg is. Ik heb het probleem al gepost op de Facebook van T-Mobile en daar kreeg ik te horen dat het kan helpen om de headset aan- en af te sluiten. Dit heb ik een aantal keer gedaan, maar het helpt dus niet. Mijn geluid staat maximaal aan, en voor de rest zie ik geen gekke dingen in m'n instellingen.. Iemand enig idee wat dit kan zijn en wat hier aan te doen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem.. Ik ben terug gegaan naar de winkel en heb gewoon een nieuwe iphone gekregen.. dus ik zou terug gaan naar de winkel zodat ze m daar kunnen vervangen
|
|
|||
|
|||
Oke, maar wat was er bij jou precies aan de hand? Kreeg je gewoon meteen een nieuwe telefoon of is ie eerst opgestuurd?
|
|
|||
|
|||
hij is opgestuurd en na 2 weken kreeg ik gewoon een nieuwe
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen kiestoon/geluid bij bellen met iPhone 4 | NoticeNL | iPhone algemeen | 19 | 30-12-15 00:17 |
Geen geluid bij bellen! | Chrisy76 | iPhone algemeen | 6 | 04-05-11 15:27 |
iPhone 4 - Geen geluid bij bellen | djjanclerinx | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:15 |
[1.1.3] geen geluid bij bellen. | sic139 | Unlock [archief] | 8 | 15-02-08 09:33 |
|
|