geen full screen bij beeld van ip camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vivotek ipcamera gekocht. Hij draait goed, ook op de ipad prima !! Maar op de computer krijg ik maar een heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen full screen bij beeld van ip camera
Hallo, ik heb een vivotek ipcamera gekocht. Hij draait goed, ook op de ipad prima !! Maar op de computer krijg ik maar een heel klein beeld. Als ik op de knop full screen druk reageert hij niet. Normaal moet je dan het complete beeldscherm vol krijgen ! De computer draait op IE 9. Op mijn andere computer doet full screen wel, deze draait op IE 8. F11 helpt ook niet. Wie heeft de oplossing ???
Gr. Janjaap |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hey hey, ik denk dat je best met computer problemen naar een computerforum gaat. Daar alles wel werkt op je iPad en iPhone.
Of je kan naar de ontwikkelaar mailen om een oplossing. Misschien kan je wel wat vinden op zijn website. |
|
|||
|
|||
geen full screen bij beeld van ip camera
Ok, maar daar ben ik al geweest, maar geen goede reacities. Dus door het googlen kwam ik hier terecht. Van andere reacties uitgaande lijken hier wel slimme mensen te komen! Vandaar.........
Gr. Janjaap |
|
||||
|
||||
prima, dan zulle de slimme mensen je eens helpen. En dit is het antwoord; Enkel met IE 8
|
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle reactie, zat ik hier dus toch goed
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Beeld van de camera staat stil | Arjo | Muziek, foto & video | 4 | 26-01-11 23:25 |
Geotagging bij camera werkt van geen kanten | joopgij | iPhone Apps | 1 | 29-08-09 15:06 |
geen beeld op camera | hapemo | Archief | 3 | 17-08-09 12:03 |
full screen SDK | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-12-08 23:10 |
snelkoppeling icoon in full screen starten?? | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 30-11-08 01:34 |
|
|