Stil knopje doet raar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn stil knopje doet raar als ik achter mijn iPhone 3GS linksboven heel zachtjes druk gaat hij telkens op stil staan dan op normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stil knopje doet raar?
Hallo,
Mijn stil knopje doet raar als ik achter mijn iPhone 3GS linksboven heel zachtjes druk gaat hij telkens op stil staan dan op normaal of andersom maar dan agter elkaar aan??? Help plZz Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat moeten we hier nu mee? Knop laten vervangen of van het hoekje blijven!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet zeker of het alleen aan de knopje ligt want als je een klein druk geeft gaat hij gwn raar doen knopje wiebelt niet eens een beetje en na een paarkeer dat doen komt het geluid van die plaats waar e oor moet ik weet alleen niet hoe dat plaats heet ,., ?? |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem gehad, installeer gewoon SilentMode Switcher
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kost wel geld dat app van cydia silentmode switchen ofzo.. Maar alsnog bedankt voor je hulp Mvg. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2012 om 22:40 ---------- T is wel een rot probleem ik raak het knopje aan en hij gaat al;p |
|
|||
|
|||
Volgens mij is gewoon je knopje kapot. Heb ik ook ooit last van gehad heb het gewoon laten vervangen. Is een veel voorkomend probleem bij de Iphone 3g + Iphone 3gs.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hoeft helemaal niet te Jailbreaken daarvoor? Sinds iOS 5 zit er standaard een functie ingebakken waardoor je de Silent-Switch softwarematig kunt bedienen. Dan krijg je een irritant wit bolletje ergens op je scherm waarmee je die functie kunt bedienen.
Ik ben nog steeds een voorstander van Jailbreaken (en de daarbijbehorende voordelen), en dan op een mooiere manier die Switch te bedienen. Maar als je niet wil Jailbreaken, dan is de standaard optie een goede! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Stil knop
Heel simpel: Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid (onderaan de lijst) > AssistiveTouch (wederom onderaan de lijst, onder ''Fysiek en motorisch'').
Als je die aanzet krijg je een wit bolletje (die je kunt verplaatsen door hem vast te houden en te slepen, je kan hem aan de 4 randen van je scherm 'vastzetten') Als je die aanraakt krijg je verschillende instellingen: Favorieten, Gebaren, Thuis & Apparaat. Als je op apparaat drukt krijg je verschillende knoppen te zien, en met de Geluid Aan/Geluid aan knop (links) bedien je de Mute knop! Hoop dat het helpt, en als je iets niet begrijpt, ask me! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu gebruik je een manier voor mensen met motorische gebreken. :')
Maar wel tof! wist niet dat dit er al ingebakken zat! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens zijn de overige functies onder Toegankelijkheid ook goed te gebruiken door mensen zonder motorische beperking (heb mijn telefoon in het Engels, vandaar de Engelse begrippen): Custom Vibrations/Led Flash of als je het handig vindt de Incoming Calls functie! |
|
|||
|
|||
probeer iPhone Service Limburg - Reparaties rond Sittard, Brunssum en Heerlen voor het vervangen van de knop.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: HELP !!! Downgrade doet raar. | furkanovich | Jailbreak | 0 | 13-10-11 17:21 |
iphone doet raar | the_nilsinho | iPhone algemeen | 5 | 22-07-10 20:18 |
Doet raar. | eriks | iPhone algemeen | 6 | 16-04-08 17:44 |
iPhone doet echt raar valt stil enzz | Roue | Unlock [archief] | 3 | 12-11-07 18:31 |
|
|