kan ik een iPhone synchronisatie (met iPod) ongedaan maken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een vervelend probleem; ik heb mijn schoonbroer zijn iPhone gesynchroniseerd met mijn iPod via mijn MacPro (iTunes). Het was eigenlijk de bedoeling enkel muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik een iPhone synchronisatie (met iPod) ongedaan maken?
Heb een vervelend probleem; ik heb mijn schoonbroer zijn iPhone gesynchroniseerd met mijn iPod via mijn MacPro (iTunes). Het was eigenlijk de bedoeling enkel muziek op de iPhone te plaatsen. Kan ik dit ongedaan maken? Alle berichten, contacten, wachtwoorden, enz... zijn ook verwijderd uit de iPhone. Zijn iPhone heeft nu de naam van mijn iPod (uiteraard). Moet er een restore gebeuren? Of zijn er andere opties? Een reservekopie was er, denk ik, van zijn iPhone nog niet gemaakt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je reservekopie ongedaan maken? | iphonerj | iPhone algemeen | 5 | 09-01-12 20:14 |
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken | jm1996 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 04-02-11 21:18 |
Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan? | lennardude | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-07-10 14:08 |
iPhone: Kan jailbreak 3.1.3. (3GS) niet ongedaan maken | evenrooy | Jailbreak | 4 | 25-06-10 10:58 |
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda | gckalf | iTunes | 3 | 03-04-09 12:02 |
|
|