Geluid SmS bericht wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een hele tijd geleden het standaard SmS geluid vervangen door een van mijzelf, weet alleen niet meer hoe dat moet. Kan iemand helpen. Leon...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid SmS bericht wijzigen
Heb een hele tijd geleden het standaard SmS geluid vervangen door een van mijzelf, weet alleen niet meer hoe dat moet.
Kan iemand helpen. Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik gebruik het programma Iringer om zelf een mp3 om te zetten naar een sms/bel-toon (google maar eens, gemakkelijk te vinden). Gooi je toon in je iTunes en plaats hem op je iPhone, dan selecteer je je toon bij sms-geluid!
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Ringtonium en vind dit een uitstekende app! Ook is er in de app een video te vinden over hoe een ringtone op je iPhone te zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Wekker geluid wijzigen. | brambrambram | Ringtones en Wallpapers | 1 | 10-05-11 20:51 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Geluid berichtgeving (ping) wijzigen | marjonkampfraat | Jailbreak apps en thema's | 7 | 21-01-10 08:55 |
sms geluid of trillen herhalen tot je het bericht hebt geopend | KellyVerBier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 03-05-08 16:35 |
|
|