Problemen met 3g internet Iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met mijn Iphone zodra ik niet meer met wifi internet. Met wifi heb ik totaal geen problemen kan ik gewoon internetten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met 3g internet Iphone 4s
Ik heb problemen met mijn Iphone zodra ik niet meer met Wi-Fi internet. Met Wi-Fi heb ik totaal geen problemen kan ik gewoon internetten en imessages verzenden. Zodra ik buiten ben (maakt niet uit waar) zie ik bovenin het scherm gewoon 3G staan, maar kan ik geen bericht meer versturen en geen internetpagina meer raadplegen, iemand een idee hoe dat kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dat je VPN aan staan? Instellingen->Algemeen->Netwerk en dan VPN kiezen en dan dat uitzetten als dat aan staat?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met internet ( Iphone 3g 4.2.1) HELP AUB | sof2008 | Wi-Fi | 1 | 26-11-11 15:14 |
problemen met internet en mail | natas3101 | iPhone algemeen | 5 | 05-06-11 14:13 |
Iphone 4 internet problemen! | Linden1808 | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 22:02 |
Problemen met internet | yvesdeclercq | Orange | 6 | 01-09-10 00:05 |
internet problemen | Kettingzaag | iPhone algemeen | 15 | 25-04-09 00:53 |
|
|