Iphone 4S en Imessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben overgestapt van een Iphone 4 naar een 4S. Ik heb tijdens de installatie van de 4S de back up uit de Icloud van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S en Imessage
Ik ben overgestapt van een Iphone 4 naar een 4S. Ik heb tijdens de installatie van de 4S de back up uit de Icloud van de 4 geinstalleerd. Nu wordt er bij berichten niemand herkent met een Iphone (zogenaamde Imessage) die eerst bij de 4 wel werd herkend. Deze worden namelijk niet blauw en worden als gewoon sms verstuurd. Weet iemand hoe dit op te lossen.
Laatst gewijzigd door Stakie; 01-02-12 om 23:35. Reden: Verduidelijking |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hebben die mensen met een iPhone wel iMessage?
|
|
|||
|
|||
Beste SG3i,
Ik heb de vraag wat aangepast en duidelijker gemaakt n.a.v. jouw opmerkingen. Het betreft inderdaad mensen met Imessage. |
|
||||
|
||||
Heb je dit gelezen (en gedaan)? Nieuwe oplossing voor iMessage-bug: producten wissen in je supportprofiel - iPhone - iPhoneclub.nl
Wellicht lost dat het probleem op.
|
|||
|
|||
Beste Wouter, bedankt voor de tip. Ben er inmiddels uit.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geen nr bij imessage | Regaman | iPhone algemeen | 7 | 30-12-11 03:09 |
Imessage werkt niet tussen iphone 3 en 4 | TvdL | iCloud | 0 | 15-12-11 11:09 |
iMessage op Iphone en Ipad | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 11:00 |
Geen iMessage na update iOS 5 op iPhone 4 | Jubaior | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 02:12 |
|
|