//

Iphone 4 geen nr bij imessage

Iphone 4 geen nr bij imessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin en ik hebben beiden een iPhone 4 en werkt goed. Als ik een imessage verstuur dan komt dat toe onder mijn nummer (zoals ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-11, 12:40
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard Iphone 4 geen nr bij imessage

Mijn vriendin en ik hebben beiden een iPhone 4 en werkt goed. Als ik een imessage verstuur dan komt dat toe onder mijn nummer (zoals ik het wil) alleen als mijn vriendin een imessage stuurt dan komt het toe onder haar email adres. Bij mijn iPhone kan je kiezen (instellingen , berichten, ontvangen op) 'mijn gsm nummer' en 'email'. Bij haar staat er enkel haar email adres. Ook onder iMessage staat er wachten op activeren ofziets en uiteindelijk is het activeren dan ook niet gelukt. Weet er iemand hoe je daar haar gsm nummer toch bij krijgt? Heb nog een kennis die juist hetzelfde probleem heeft! Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-11, 14:30
kevintj07 kevintj07 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 71
Standaard

Same here, wil ik ook wel eens weten.
  #3  
Oud 24-10-11, 14:34
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Probeer eens met in ieders iphone het telefoonnummer (bij contacten) te zetten met landnummer.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 24-10-11, 14:39
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

neen dat is het zeker niet... Het moet ergens iets zijn bij haar apple ID denk ik. Je kan daar je telefoonnummer toevoegen (3nummer dacht ik zelf) maar dat verandert niets ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 13:41 ----------

Plus ook haar iMessage kan dus niet geactiveerd worden... telkens mislukt de activering (maar ze kan wel iMessage sturen en ontvangen, raar maar waar)
  #5  
Oud 26-10-11, 14:20
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Apple heeft het probleem blijkbaar zelf opgelost! gewoon iPhone is aan en uit zetten
  #6  
Oud 09-11-11, 12:14
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Thumbs up

Hi,

het werkt!
gelukkig is er het forum , was al tijdje aan het zoeken hoe ik mij nummer in de instellingen van imessage krijg, heb niet aan gedacht om iphone aan en uit te zetten....

bedankt voor de tip dus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDocrepair Bekijk bericht
Apple heeft het probleem blijkbaar zelf opgelost! gewoon iPhone is aan en uit zetten
  #7  
Oud 30-12-11, 01:08
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Bij mij lukt het niet hoor, heb waarschijnlijk al 10 keer aan- en uitgezet ik kan geen telefoonnummer toevoegen en ook het activeren lukt niet.
  #8  
Oud 30-12-11, 02:09
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

Kijk op welk mail adres hij staat bij beide telefoons,bij instellingen--> berichten
Mijn vrouw had ook mijn mail adres als registratie.
Heb toen een itunes account voor haar aangemaakt zodat het wel werkte
anders komen de berichten niet goed aan.

Staat alles goed dan moet je een mail bericht bevestigen anders doet hij het nog niet.

volgens mij kan je bij die instellingen ook instellen wat zichtbaar is mail of nummer?

Laatst gewijzigd door dutchyme; 30-12-11 om 02:22.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft RonBruins iPhone algemeen 43 06-12-14 08:23
Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5 ZeemoNL iPhone algemeen 6 14-10-11 14:39
Geen iMessage na update iOS 5 op iPhone 4 Jubaior iPhone algemeen 3 14-10-11 01:12
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.