Officiele firmware downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens ik heb een vraag namelijk: Kan ik zonder meteen te updaten de nieuwste firmware downloaden? en deze op mn computer opslaan. Ik wil namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Officiele firmware downloaden
Jongens ik heb een vraag namelijk:
Kan ik zonder meteen te updaten de nieuwste firmware downloaden? en deze op mn computer opslaan. Ik wil namelijk firmware versie 5.01 downloaden. Laat me dit even weten zodat ik verder kan alvast bedankt groeten Auke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk even in mijn handtekening hieronder naar de firmware links.
|
|||
|
|||
In vervolg hierop voor de zekerheid (mijn geruststelling ):
Als ik 5.0.1 firmware heb gedownload (niet geïnstalleerd) en 5.0.1 shsh blob via TinyUmbrella heb opgeslagen dan kan ik daar altijd nog naar upgraden ook als Apple inmiddels een nieuwere firmware heeft uitgebracht toch? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Je zult daarvoor wel eerst zelf op 5.0.1 moeten zitten, je kan niet SHSH blobs opslaan die niet op je telefoon staan.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
TinyUmbrella slaat op wat Apple signeert (5.0.1), niet wat er op jouw toestel (4.2.1 zeg je?) staat. Raar dat je blobs voor 4.3 krijgt...
|
||||
|
||||
Draait je iPad 4.2.1 of 5.0? Werk even je profiel anders bij s.v.p.
Ik had wel dat als je op 4.3.3 zat, je de SHSH van 3.4 en 3.5 kon opslaan. Cydia en TW hadden die dan ook opgeslagen, volgens mij omdat de 3 versies dicht bij elkaar liggen of zo.. Maar 4.2 > 4.3 blobs is inderdaad maar vreemd.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op mijn 4S is 5.0 geïinstaleerd en ik heb eergisteren via TinyUmbrella 5.0.1 shsh blob opgeslagen. |
|
||||
|
||||
Op die fiets. Zal wel liggen aan de oude versie die ik heel lang heb gehad: was voor mij niet nodig was om te updaten aangezien ik toch voor lange tijd op 4.3.3 bleef wegens untethered (heb 5.0 niet gekregen)...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: downloaden firmware 4.3 | ferd | iTunes | 5 | 10-03-11 16:50 |
iPhone 3GS: Officiele unlock; welke firmware/baseband krijg ik dan ? | keysersoze0909 | Unlock | 5 | 06-04-10 19:59 |
Jailbreak officiële 3.1.3 firmware | Opzichter | Archief | 2 | 27-03-10 10:34 |
Hypothese: officiële KPN iPhone en firmware updates | mhoutman | Archief | 3 | 22-03-08 21:49 |
|
|