geen email kunnen versturen vanuit Iphone 4S, wel ontvangen, wie kent dit probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan wel email ontvangen, accountgegevens gesynchroniseerd van Macbook, maar kan geen email versturen, ik heb Ziggo als server....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen email kunnen versturen vanuit Iphone 4S, wel ontvangen, wie kent dit probleem?
kan wel email ontvangen, accountgegevens gesynchroniseerd van Macbook, maar kan geen email versturen, ik heb Ziggo als server.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De instellingen in je iPhone staan waarschijnlijk niet helemaal goed. Kijk eens bij de onderstaande link.
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...ablets/iphone/
|
|||
|
|||
Ik heb dus sinds 2 dagen hetzelfde probleem 😡
Bovenstaande link gelezen en reeds uitgeprobeerd. Helaas bij versturen van mail blijft hij de melding geven dat de server het afzendadres (mijn mailadres dus) niet accepteerd.... Zelf heb ik totaal niks veranderd, mailadres heb ik al ruim 5 jaar en de mail werkt op de iPhone al meer dan half jaar vlekkeloos. Ik ben even spoor bijster!!!! Alle hulp is zeer welkom want ik gebruik de mail dagelijks Thnx |
|
|||
|
|||
kan geen email verzenden vanuit buitenland
Heb hetzelfde probleem, maar alleen in het buitenland.
Instellingen staan zoals aangegeven op site kpn. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. | mvajax | iPhone algemeen | 5 | 26-01-11 22:50 |
Wie kent dit schermpje? en hoe krijg je het erop ? | luukdoedens | Archief | 3 | 09-02-10 22:09 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|