Wel of geen internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wij hebben een i phone 4 gekocht, alleen loopt het oude abonnement van het vorige contract nog t/m 07 mei. Vanaf die datum zouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel of geen internet
Hallo,
wij hebben een i phone 4 gekocht, alleen loopt het oude abonnement van het vorige contract nog t/m 07 mei. Vanaf die datum zouden we kunnen internetten. Mijn vraag is nu kan ik thuis nu wel via Wi-Fi al wel gebruikmaken van internet zonderdat hier kosten aan verbonden zijn Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven, ik zou het vervelend vinden als ik aanhet eind van de maand een dikke rekening krijg tewijl ik denk dat ik gratis aan het internetten ben thuis via Wi-Fi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 25-11-11 23:32 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
wel of geen internet: geen 'beetje' | Michaelangelo | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-10-08 23:18 |
|
|