//

ongeldige simkaart, update naar 9a406

ongeldige simkaart, update naar 9a406 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds dinsdag is mijn nieuwe abbo van Telfort ingegaan. Voorheen had ik HI en daar werkte alles gewoon prima. Maar toen ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-12, 16:48
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard ongeldige simkaart, update naar 9a406

Hallo allemaal,

Sinds dinsdag is mijn nieuwe abbo van Telfort ingegaan. Voorheen had ik HI en daar werkte alles gewoon prima. Maar toen ik het kaartje van Telfort erin stopte kreeg ik problemen. Als ik bereik heb is dat gewoon prima. Maar dat valt snel weg. Krijg dan te zien dat me iphone aan het zoeken is naar een netwerk of er staat ongeldige simkaart.

Toen ik naar Telfort belde vertelde ze me dat ik moest updaten naar ios 5.0.1. (9a406). En dit zou automatisch gebeuren als ik via Itunes een backup maak en daarna een restore uitvoer. Maar als dat klaar is heb ik nog steeds 5.0.1 9a405.

Heb net gebeld naar Apple maar die geeft me een email adress waar ik me probleem naar toe moet sturen.

Heeft iemand een idee hoe ik versie 9a406 op me telefoon krijg?

Mvg Ray
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-12, 12:31
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

De firmware kan je hier downloaden.
In iTunes SHIFT inhouden en click op herstel, selecteer je firmware en iTunes doet de rest.

En nu maar hopen dat dit je problemen oplost!
  #3  
Oud 04-02-12, 17:00
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Kijk ook hier even:

Telfort forum • Toon onderwerp - Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s
  #4  
Oud 05-02-12, 15:26
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robijnv Bekijk bericht
De firmware kan je hier downloaden.
In iTunes SHIFT inhouden en click op herstel, selecteer je firmware en iTunes doet de rest.

En nu maar hopen dat dit je problemen oplost!
Had ik dat maar eerder geweten. Had dacht ik ergens gelezen dat als ik een harde reset uitvoer hij automatisch naar 9a406 zou gaan. Dus ik dacht als ik al me gegevens bewaar op me pc zou ik er niet op achteruit gaan.

Wel dus, ik kan me phone nu niet meer activeren. Als ik het via Wi-Fi probeer zegt hij dat de ''activeer'' servers niet beschikbaar zijn. En als ik het via itunes probeer zegt hij dat het helemaal niet mogelijk is.

Me phone is al die tijd aan het zoeken naar simkaart. Ook als ik geen of me oude verlopen simkaart erin stop. Kan een iphone alleen geactiveerd worden als er een werkende simkaart inzit?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s Brokejef KPN 38 26-10-12 17:04
Geen Service/ongeldige simkaart Brokejef iPhone algemeen 32 01-12-11 21:56
Ongeldige Simkaart iPad 2 LightPhoenix iPad algemeen 0 27-03-11 21:31
Iphone 4: melding ongeldige simkaart oomit iPhone algemeen 10 09-01-11 15:32
Ongeldige simkaart T-Mobile na normaal gebruik henzepietje Odido (T-Mobile) 8 06-05-08 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.