wachtwoord reserve kopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen ik heb een iphone 3gs en wilde mijn reservekopie er opzetten maar nu moet ik een wachtwoord hebben en ik weet niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord reserve kopie
Hoi mensen
ik heb een iphone 3gs en wilde mijn reservekopie er opzetten maar nu moet ik een wachtwoord hebben en ik weet niet meer welk wachtwoord ik erin heb gezet ik had het opgeschreven maar dat wachtwoord werk niet is er een manier om toch mijn reserve kopie in mij iphone te zetten of het wachtwoord weg te halen (het vinkje in I-tunes kan ik ook niet uitzetten dan vraagt hij om een wachtwoord) is er een manier om dat vinkje toch uit te krijgen ? alvast bedankt voor de hulp groeten Woutje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Itunes, bewerken, voorkeur apparate, jou idevice selecteren en dan reserverkopie verwijderen als dat niet lukt itunes nieuwe bibliotheek maken itunes open met shift ingedruk houden en dan nieuwe bibliotheek aanmaken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Reserve kopie | jimspeed1998 | iTunes | 2 | 13-05-11 22:44 |
Windows: reserve kopie | dwight11 | iTunes | 3 | 19-11-10 10:52 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
Opslag reserve kopie | Marnix. | iPhone algemeen | 1 | 07-06-09 19:42 |
Reserve kopie | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 1 | 28-12-08 18:33 |
|
|