agenda 9 uur verlaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het installeren van de IOS 5 staan al mijn geplande afspraken opeens 9 uur later in mijn agenda. Iemand enig idee hoe dat op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda 9 uur verlaat
Sinds het installeren van de IOS 5 staan al mijn geplande afspraken opeens 9 uur later in mijn agenda. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je iCloud gebruikt staat de tijdzone nog op Cupertino - California. Ga naar www.icloud.com en stel de juiste tijdzone in.
Gebruik je geen iCloud dan stel de juiste tijdzone in in Instellingen op het iDevice. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Hi Timosha,
Dank voor je reactie. Heb inmiddels op ICloud tijdzone verandert maar dat verandert niks aan de tijden in mijn agenda... |
|
||||
|
||||
Welke tijdzone staat ingesteld op de iPhone? Zet evt. de tijd handmatig goed in de instellingen ervan.
agenda, tijdsinstellingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items één uur vooruit gezet... | Sjakie81 | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 00:48 |
agenda iPhone zet alles 1 uur vroeger | stevendewinter | iPhone algemeen | 7 | 04-01-11 22:51 |
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item | ghtvannoort | iTunes | 0 | 15-06-10 22:13 |
Uur verschil tussen iphone en google agenda | bassollie | iTunes | 1 | 11-08-09 10:06 |
outlook agenda 1 uur out of sync | thalee86 | iTunes | 2 | 13-02-08 11:36 |
|
|