Tablet internet op iPhone. Mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een Tablet Sim Only abonnement afgesloten bij vodafone. Ik wou namelijk alleen internet op mn iPhone zonder een bel/sms bundel. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tablet internet op iPhone. Mogelijk?
Hallo,
Ik heb vandaag een Tablet Sim Only abonnement afgesloten bij vodafone. Ik wou namelijk alleen internet op mn iPhone zonder een bel/sms bundel. Ik krijg het alleen niet werkend.. ligt dit aan de instellingen of werkt dit uberhaupt niet? Groet, Stefan edit: afbeelding toegevoegd, Ik ben gewoon verbonden met 3G en bereik, maar internet werkt niet Laatst gewijzigd door StefanM1992; 18-02-12 om 20:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat je hierover al een topic had aangemaakt gaat deze dicht. Op die manierproberen we het forum een beetje overzichtelijk te houden voor iedereen
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prepaid Mobiel internet op je Tablet Micro-Sim €7,50 | gomo | Vodafone | 6 | 29-05-12 16:06 |
Tablet internet op iPhone. Mogelijk? | StefanM1992 | Vodafone | 4 | 20-02-12 19:31 |
|
|